UN GANIVET I UNA FORQUILLA BALLEN TANGOS AL MEU PLAT

DESCRIPCIÓ: Narració de contes explicats amb objectes a tall de titelles. Adaptación lliures d' Els problemes amb l’oncle, de Babette Cole representat amb estris de cuina i d' Una princesa d’empenta, de Martin Waddell representat amb estris de neteja

RESSENYA: Sempre estic viatjant per biblioteques, escoles i pobles, per explicar contes. L’altre dia, quan vaig tornar a casa, vaig descobrir que totes les coses de casa s’estaven llegint tots els meus contes. Les botes, un d’aventures; els bolígrafs, un d’il·lustracions ben boniques; l’escombra, un de princeses i el ganivet i la forquilla, de tot el que havien llegit, ballaven de contents tangos a sobre d’un plat. Ara són ells, els que expliquen els meus contes…

***
DURADA: 45min. aprox.
NECESSITATS TÈCNIQUES: Espai escènic mínim 3x2m. So a concretar segons l’espai.
TEMPS DE MUNTATGE: 15min. aprox.
IDIOMES DISPONIBLES: Català i castellà.
PÚBLIC: Infantil i familiar. Espectacle recomanat a partir de 4 anys.






Torna a: